Implica-te!!!

marți, 13 octombrie 2009

27

Pentru ca se apropie ziua mea si trebuie sa ma gandesc la ce imi doresc, am facut o lista cu lucruri care m-ar face sa sar in sus de bucurie:

1. un buchet maaaaare de cale, my favorite flowers ever


2. unul, doua sau toate titlurile de mai jos pentru ca una din pasiunile mele este brandingul



3. aceasta mirifica pereche de UGG, pentru ca sunt turcoaz si pufosi

4. o pereche de patine noi, pentru ca vine iarna si mie imi place sa patinez



5. parfumul meu preferat sau unul din cele apreciate de mine, one can never have enough perfumes




6. un superb Samoed - pe care mi-l iau singura dupa ce se va naste, la anul adik, in primavara, dar va arata aproximativ ca cel din imagine


7. Audi A3 rosu



8. casa in padurea Baneasa




Nu sunt chiar asa de pretentioasa, nu-i asa?

2 comentarii:

  1. Albutzo,
    De unde pot sa comand si io Ugg-shii turcoaz :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti comanda de la ei de pe site: www.uggaustralia.com. Costa 140 dolari + 80 dolari transportul pana la Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere